Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem internetového obchodu [Název e-shopu], se sídlem [Adresa], IČ: [IČO], DIČ: [DIČ], zapsaným v obchodním rejstříku [rejstříkový údaj] (dále jen „prodávající“), a zákazníky (dále jen „kupující“), při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu [URL].
1.2. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
2. Informace o zboží a cenách
2.1. Veškeré zboží nabízené v e-shopu jsou doplňky stravy. Každý produkt je opatřen datem „Best before“ (nejlépe spotřebovat do), které je vyznačeno na obalu.
2.2. Ceny produktů jsou uvedeny včetně všech daní a poplatků. Cena je platná v okamžiku odeslání objednávky.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1. Odesláním objednávky prostřednictvím e-shopu kupující činí závazný návrh na uzavření kupní smlouvy.
3.2. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu.
4. Platební podmínky
4.1. Platba za zboží je možná výhradně online platební kartou. Jiné způsoby platby nejsou aktuálně podporovány.
4.2. Objednávka je považována za přijatou až po úspěšném provedení platby.
5. Dodací podmínky
5.1. Zboží je doručováno na adresu uvedenou kupujícím prostřednictvím smluvního dopravce.
5.2. Obvyklá dodací lhůta činí 2–5 pracovních dnů od potvrzení přijetí platby.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1. Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
6.2. Toto právo se nevztahuje na zboží, které bylo po dodání rozbaleno a z hygienických důvodů jej nelze vrátit (např. doplňky stravy s porušeným obalem).
6.3. Pokud zboží nebylo otevřeno a je v původním obalu, může kupující uplatnit právo na odstoupení v uvedené lhůtě. Před vrácením je nutné kontaktovat prodávajícího.
6.4. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.
7. Záruka a reklamace
7.1. Na prodávané zboží není poskytována záruka. Každý produkt je opatřen datem „Best before“, které je doporučeným termínem spotřeby.
7.2. Pokud kupující obdrží zboží poškozené nebo vadné, má právo na reklamaci dle platných právních předpisů. Reklamace se uplatňuje prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře.
8. Ochrana osobních údajů
8.1. Provozovatel zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a dalšími právními předpisy.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem [datum].
9.2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli měnit. Změny jsou účinné jejich zveřejněním na stránkách e-shopu.